I´m a tree, I´m a river

Igårkväll var roligt och vi spelade rock band och Sara sjöng falskt. Jag cotchade som vanligt och babblade verkligen hur mycket som helst. Liksom more than usual! Jag måste få förklara min rubrik också. Agnes: Vilken låt är detta? (nynnar) Sofia: Kan du något av texten? Agnes: I´m a...ja den! *Emma gapskrattar och ligger i soffan och typ gråter av skratt* Alla: vaaa? Agnes sjunger: I´m a tree, I´m a river! Sen hela kvällen sjöng vi I´m a tree! Högt och tydligt Sen kom vi på att det var creep med radiohead hon menade. "I´m a creep, I´m a weirdo" nästan rätt, bra gjort Agnes! Sen pratade vi minnen, synd om Sofia som inte var med på dagis, men hon hade nog kul ändå. Jag: Och så satt vi på gungorna och diskuterade det. Agnes: Du och jag? Jag: Ja. Sara: Och vad gjorde jag? Jag: Hur fan ska jag kunna veta det! Jag är väl ingen minesbank heller, det tror alla. Haha. Well, det är svårt att skriva dialoger utan radbrytningar, himskans svårt. Ikväll kommer Steve, pappas engelska arbetskamrat, hit på middag fick jag just höra. Ska bli trevligt och vi får nog godare mat då ;). Nej just det, vi ska ju få äckliga rotfrukter, hoppas jag får lite potatis.så jag blir glad. Bjebb för gi!Så well see you och Nessa faller rapidly to the ground, kommentera hörrni!

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Anledningen till att de inte riktigt trivs med dylika pass är att flertalet av dem är aningen för lata. De går till träningarna, men ger aldrig järnet. Det är tråkigt, men sant. Om jag kunde skulle jag ta det ur dem...

2008-08-12 @ 22:44:40
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0