ord

Tänk så många ord det finns. Så många tankar. Jag bläddrade lite bland fanficcs igår, och läste alltså titlar. Efter ett tag blev alla de där titlarna helt meningslösa. Totalt ointressanta och utan tanke. Då tänker ni "meeen, det kan ju döljas massor bakom en tråkig titel" och jovisst. men det som döljer sig är också ord. Så känns det om man läst för många dikter, dikterna blir lite för många, orden blir bara ord igen. Det är ju bara bokstäver. Hur kan bokstäver betyda så mycket? Inte ett bra resoneman för en författare, huh? Nej, de kan inte tänka så. Snart kommer Amanda, eller jag vet inte när hon kommer, men hon kommer i alla fall ;) och jag är så trött. Ingen har svarat på inbjudningarna till min blinnafest, som jag ska ha. Har hittills bjudit in 6 blinda och en seende. :) om ni känner er bortglömda, kommentera, jag kan ha missat er can´t I? Eller så vill ni bli bortglömda, ingen vill ju vara här en hälg. Nu berättar Sara om sin dröm, så hejdå.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tävlingen som startades igår i samarbete med Puss.se fortsätter idag. Vinn valfria örhängen ifrån deras sortiment.

2008-08-16 @ 10:50:14
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Emma

skolan börjat för din del? eller kanske jobbet?

2008-08-16 @ 10:53:20
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: RonjaR

jag vill komma till dig, sk kolla om jag kan och får bara.

2008-08-16 @ 23:01:28
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0