änglar-marian keyes(o.l)

Maggie är den näst äldsta systern i familjen walsh, om ni minns skrev jag både om Clair och Rechel. Maggie är familjens rebell, familjens mörka hemlighet, familjens vita frr. Hon har gjort uppror genom att leva snyggt, rent och perfekt med sin man och sitt jobb. Inag droger och inga kärleksgrubbleiier..so far. När Maggie bryter upp från mannen och flyttar till los angeles blir det en chock för alla. Där bor hon hos sin bästa vän, den skräckllagna manusförfattaren Emily, där hon möter alla sorters tragiska människor. Jag älskar till exempel Lara; snygg, galen, lesbisk och rolig. Egortippade skådespelare, anorexi i stora mängder (på hundar bland annat) och sex i för mycket mängder utlovas" Eller sexet är väl egentligen inte så påtagligt, bara att jag läste den för ett år sen och då tyckte jag det. Things change. Om jag missat att nämna det borde ni läsa elendet. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0