you´re the ghost haunting through her heart.

hej hoppsan!(oj, lite halv fras det där.)
idag så är det söndag och jag gör ingenting. flummar mig lite, letar texter på google och läser dem, och det påminner mig om att nu ska jag ge er texten till restless. För den är så poetisk och häftig.

She embraced, with a smile,
as she opened the door.
A cold wind blows,
it puts a chill into her heart.

You have taken away the trust,
you're the ghost haunting through her heart.
Past and present are one in her head,
you're the ghost haunting through her heart.

Take my hand as I wander through,
all of my life I gave to you.
Take my hand as I wander through,
all of my love I gave to you.

den är fin. tycker Ema. Jag är hungrig, jag vill ha mera toblerone också fick en bit förut. Nu läser jag coS och tänker och filosoferar lite smått. Nu vandrar jag som en vandrare som gillar att vandra en vandrande vandring.
/Emma den tålmodiga tårstrimmiga texten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0