vackrast..

hola!
Idag känner jag mig som om jag fått tillbaka vsd-andan, så känns det ofta på morgnarna. Den där fina gnistan man inte känner alltid. -Eller det gör jag nog. Lyssnar på den underbara låten goodbye my lover som min skumma Ronja inte gillar för hon är så dum i huvudet!:/ igår pratade jag med Ronja och Axel på skype igen. Högst trevligt var det. Ga den här låten tänker jag på Satan när jag hör. Ga Emma sluta tänka på Satan nu ska du inte vara sånn dum person som du var mars04. Har jag berättat att Onjas första asosiation till mig var just mars04? o well. "I´d be the father of your child", meeen, om det varit Satan som var pappa till Emys barn hade han ju varit min pappa! vem vet..
nej nu sa jag dumma saker igen! igår hade vi sånggrupp och söng memory från cats, med en fantastisk text som jag inte orkar skriva ned. Sen köptes det godis och så fick vi åka och handla chokladkakor för det var det visst brist på.
nu ska jag sluta skriva. förutom att Ronja har 1kg nougatpraliner sm jag vill ha! Sweet jackie, ooo, bra bra.
/Emma den narrande nariga nougatbiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0