gospelklockans förbannelse

I väntan på den sena Amanda ska jag skriva om gårdagskvällen och eftermiddagen väldigt snabbt så det kommer nog se ut som ett bombdnedslag. Jo först pratade jag med Tildah i telefon och hon gav mig en snabbkurs i kentlåtar utan att öppna munnen en gång. Hon bytte bara låt på dagtrn och då läset ingemar upp det. Fast ibland gick han tillbaka till låtar och annat konstigt för att få prata längre. Jag slog nog världsrekord tror jag. Sen zoomade vi iväg till gospeln och de t var kul men först ska jag skriva några quotes från samtalet. ”Jag ska mjölka kaffet” och ”din telefonpratarinna”, Axels smarta ord. Sen gospel. Jag äslar gospel. Nej, jag älskar gospel menar jag. Det är coolt. Så fort någon gjort nåt bra så aploderade alla andra, haha, plus en själv. ”Gud vad fint du sjunger…men vilken tur du har som får sjunga med mig!” rsulle vi säga till varanrda. Sen åkte jag hem och skriksjöng wt, och fan vad jag har höjts!  rubriken är förresten för moder ringde i en medeltida kyrkklocka. Det var ju inte spec bra så jag hittade på att den var lagd med en förbannelse så hon skulle sjunga falskt. Det gjorde hon inte. Nu är Amanda 24 min sen. Men de tar vi i ett annat inlägg för spammingens skull liksom. ;) gäsp. Jaja, nej just det, en hoptryckt dialog. Sara: jag såg Måns Selmerlöv idag. Mamma: hur såg han ut? Sara: Arogant. Nej vänta, vad betyder arogant? Så brukar Sara göra ;) hon e liiiiiiite weird. Det visste ni nog. Tre dagar till sikar o my gosh. Jaja, c u.

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej!

Kolla gärna in min blogg, som handlar om mode&shopping! ha det bra & trevlig midsommar! / jessica.

2008-06-19 @ 12:14:37
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/
Postat av: RonjaR

Haha, såg di syrra verkligen Måns Selmerlöv eller skojade hon bara?

2008-06-20 @ 17:38:05
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0