what about brighton?

Här sitter jag en torsdagsmorgon och är ifärd med att börja spamma min blogg ifall att jag kan. I går och idag är det temadag teater på engelska. (Nu satte jag på musik för att öka inläggets intressekvot. Haunted lyssnar. häftig låt.) Min pjäs handlar om en travel agensy och jag är agenten. I början får jag samtal från min chef som vill att jag säljer semestrar till brighton. Så kommer två människor in och jag ber de åka till brighton. De vägrar, de vill ha an exciting holiday. Så jag ger de till exempel möjligheten att indirekt: 1) drunkna i arktik osean och svälta ihjäl på kuppen. 2) bli nedtrampade av kameler. 3) förirra sig i amasonernas trevlighet med en karta av londons tunnelbana i beredskap. 4) Måla utsidan av eifeltornet. 5) Bullfighting i spannien. Tror du de ville till brighton sen? Klart de ville! Nu lyssnar jag på dansing through life från, ja, wicked! Jag är inte alls wickedbesatt, håll käften med er annars blir Nessa arg och klöser ögonen ur huvudena på er! Den ni, ska fortsätta spamma bloggen nu då. C U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0