hello suesia Emma speaking

latatatada. jag bara siterar min låt jag lyssnar på. Eller vadå min låt det är ju inte jag som har skrivit den. Men det hade det ju varit lite kul ifall det var. Här sitter jag vid min dator och känner mig lite halvglad en torsdagsmorgon. Jag ska klara provet och jag ska le medans jag gör det. Så ni vet. Undrar förresten om någon räknade ut vilken låt jag lyssnade på, eler lyssnar. Kan man undra, kan det? Det är en härlig låt det här ska ni veta. Hmm vilket bra och konstigt inlägg jag just nu skapar. :) om inte datorn publiserar det blir jag deppig som en deppmaskin. sen kan jag också säga once apun a time there was this guy called jonny. Det är la en treeeeevligt låt det med, fast den är faktiskt dansk. Har ni någonsin hört så hemskt? Vi som hatar danskar. Usch på dem. Men dodmorgon!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Såg du Insider i gårkväll??

Det handlade om övergepp mot djur. I min blogg har jag startat en diskussion.

Gå gärna in å läs inlägget och lämna din kommentar om ämnet!

Vi måste få ett stopp på detta!



Kram*

2008-11-13 @ 08:25:54
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Ronja

då är jag sprickfärdig av nyfikenhet, hur gick det på provet?

2008-11-13 @ 15:15:53
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0