wake me up inside

haj!
Igår var ändå en ganska fin dag, red ju som vanligt på förmiddagen och så. Sjöng på karaokeparty och jobbade som en häst för att bli sämst på sidan, ja så ser det i alla fall ut. Jag fuckar upp det mesta, men jag inte bry! Igår tog jag även avsked av honeydarlingen för hon ska ju till en stuga utan el (utan el!!!!) och jag har redan börjat sakna her mucho. Men jag överleva. Jag försökte feela good genom att se på mamma mia, det funkade faktiskt helt okej. Men när jag kom tillbaka hade hon änhnu inte somnat och jag fick ta avsked en gång till, vilket gjorde ont.

Idag red vi ut i solen och det gick, men jag var livrädd stundtals. Höll i mig så jag fick blåsor på fingrarna och lärde mig till slut att rida lätt, tror jag i alla fall. Jag hatade dock att gå i backar, uppåt var jobbigt och neråt var fruktansvärt. Men nu sitter jag mest vid datorn och har det dödligt tråkigt, hjälp mig ha roooligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0