In America!

Idag har varit en äkta pms-dag, fast jag böör itne ha pms det kan jag säga er. Det är helt jättekonstigt! Jaja, den började med matteprov som jag faktiskt inte failade..helt.Känns ju bra.

Det var på den rasten jag blev hööög första gången. Började med ett enkelt seriously och sen bluntie-sång från Agnes. Vi ojade oss över hur söt han var och sen började Agnes prata Black. Jag var i ångest och då börjar de prata om Satan..någonstans där var jag väääääldigt nära golvet. Sen blev jag galen istället och så fortsatte jag. På engelskan började jag och Tora säga "in america" hela tiden efter varje mening, det var hur kul som helst och fråga inte varför. Sen på so:n bestämde vi hur vi skulle ta över världen. Normaaalt va? xD nej jag orkar inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Honey

Böhööööhöö...jag vill också vara med! Nu ska jag snart gå och lägga mig...in america. Kan vara en bit att gå dock. ^^

2009-08-26 @ 22:20:07
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0