people are like songs, I swear

Ja, så går låten jag just höre. Har glömt vad den hette dock, men den hade n lång titel så som alla hello saferide-låtar nästan. Nu sjunger regina om någonting. Högst ointressant. Jag vet inte vad jag ska säga. Att jag hatar nightmares, kanske. tur att jag aldrig har några, inga sånna där klassiska iallafall. Oj, glömmer nästan bort att jag bloggar här. Det var så tråkigt, kom jag på. Vet ni vad jag sitter och tänker på? Inte jag heller, faktiskt. Jag tänkte på nåt, men det var så konstigt, så jag fattade inte riktigt vad jag ville komma fram till. Dock är jag ett mirakel. Mirakel hette ju fölet i de där klara/clara-böckerna. ofta jag läste hästböcker förr. ja, I did. därför kan jag en del man inte bör kunna om man är livrädd för hästisar. Fast det är jag faktiskt inte nowadays, och det känns oerhört bra. Nu känner jag att jag blir mer och mer fåordig, så min korta bloggperiod är nog över. Varför måste min mellanslag-key alltid komma för tidigt så att ordet blir helt uppdelad? Liksom, särskrivning, såhä r likso m. Fattaru? ¨ådär skriver jag också hela tiden. Konstigt. Nu pratar jag och Hannah om engelska och Lily Allen ursäktar sig. För vad? Att hon har ett namn som man bör döda henne för? Vet inte. She should. Nu orkar jag inte blogga mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0