livet är bara en äggula

Hejsan hoppsan!
Ja ni är väl så nyfikna på min helg att ni dör. Det äro jag säker på och er curiosity skall nu tillfredställas.

Jag åkte i ett miniplan som skakade och lät som..nåt till Gottlandia. Där mötte jag min kära honey och hennes moder. Vi körde hem under lyssnande på reggie, men när en låt som gick "små små svarta änglar" dök upp blev vi lite konfunderade..vi hörde inget mer av texten. Men jag har habegär efter den, den är knappast bra men..svarta änglar is the shit <3
Sen satt vi i honeys rum och sjöng Blunt och jag fick höra my chemical romance. Ska jag berätta något hemskt? Jag gillar det. Som fan vad jag gillar det. Det äro inte alls bja. Men jaja..sånt får man ta^^

Onja anslöt sig och vi åt (typ..) och sen låg vi i honeys säng. Det gjorde vi hela helgen i princip, och det skall tilläggas att sängen var trång, utan madrass och spjälor istället för vägg. Vi låg i diverse intressanta högar genom helgens lopp. I alla fall fördrevs kvällen med vampyrer (jag är tydligen bra på att halvviska, jag skrämde livet ur honeydarlingen), sång (vi sjöng so what och när refrängen började gick sängen sönder..vi skrålar högt.) och väldans perversa repliker(men nu ligger vi ju här och har det trevligt ju!"

Onja var väldans trött och hade huvudvärk och hon råkade dissa hannahs mamma utan att ens märka det.
Honeys mor: nu ska jag gå och lägga mig.
Onja: vad trevligt...

_Sen gick Onjis och sov och jag och honey satt och snackade skit ett tag innan vi sov. Halv fyra ungefär somnade vi. Honey fick inre bilder av jordgubbar...

Lördagen kan beskrivas med ordet flum, kind of. Vi vaknade på tok för sent och åt pannkakor. Sen började vi sjunga jolene på repeat, det gjorde vi hela dagen. Vi spelade in låten på vermlängska och en version av "ensam" med shirley clamp där vi pratade ist för att sjunga. Fiiint va? Vi skrålade även welcome to the black parade och famous last words ett antal gånger och jag lörde mig alltsammans typ. Vi åt korv och sen tillbringade vi kvällen med att lyssna på musik och sov nästan (honey somnade faktiskt i några minuter..). Jag minns inte sådär överdrivet många, inga citat riktigt..bjebb på det då. Onja och honey kanske har några. På kvällen när onja gått och lagt sig satt jag och honey och sjöng blunt och annastasia litegranna.
Hannah: nu missade jag ju tonen.
Jag: jag kan ta den åt dig. a...(försöker få fram en ton)..nej vaffan...

Sen så la vi också oss och honey beskriv tortyrmetoder (jävligt noggrannt...) och pratade ett främmande språk från något mystiskt land tills jag fick kramp av skrattspasmer. Sen sov vi. Idag vaknade vi och det första vi gjorde var att skriva covers.

So what
So what, I am a latbarn
I´ve got my kudde
And I don´t need yah
Guess what
I´m having more fun
Now that the day is done
I´m gonna show you tonight
I´m asleep
I´m just fine
so so so what
I´m still a latbarn
I´ve got my kudde
And I don´t need you tonight
I guess I just lost my täcke, I don´t know where it went
I´m gonna sleep without you it´s not gonna be the end
I´ve got a brand new madrass, look at my poster man
Suppose it´s some kind of känd grabb, but nothing will stör my sleep!

Jaja..vi gjorde egentligen inte så mkt idag förutom att sjunga och sånt..

Saker ni inte redan visste:
-soptippen är Gottlands högsta punkt
-jag rättade honey på mcr...hmmm...
-jag pratar väldigt mycket med konstiga ljud. det haver jag aldrig märkt.
-Honey har en freaking rockröst, det visste vi inte!
-hon kan även skrika som en skräckfilmsskådis.
-Jag är jolene! "he talks about you in his sleep"..ga!
- jag och onja kan verkligen inte sjunga tillsammans.

Nu ska jag avlässna mig en liten aning. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0