you skyped me all night long

O, hi there dears!
Igår vär en sjukligt bra dag. Jag fick reda på i skol att jag ägde alla på ordförståelsetestet i onsdags. Jag är nemligen bäst, om någon hade missat det eller så. Vilket ni förhoppningsvis inte har. Sen åkte jag direkt och klippte mig vilket gick fine. Sen åt jag tårta (vi fick en hel tårta från moders jobb!) och sen började jag skypa. Först var honey och onjis med men sen lämnade honey och sen lämnade onja och honey återvände. Vi hade väldigt trevligt och jag gjorde massa saker som jag tänkt göra länge men aldrig gjord förut. X lyssnade jag på en akustisk version av ise quien och blev mållös. Totalt. Ise queen, menar jag givetvis. Sen sjöng jag please don´t leave me för Honey och så skrålade jag massa till Onja i ljudklipp. Vi översatte låter också men det var väl lite senare då men aja. Runt halv tre avslutades konversationen.

Idag har jag bara ätit vofflor och badat och blivit väct av HANNAH ENLIGT ÖVERENSKOMMELSE::skift varo visst nere. Men nu ska jag snart åka och fika, god natt.

Kommentarer
Postat av: andy

hahaha:D

2009-02-28 @ 15:06:20
URL: http://andyri.blogg.se/
Postat av: Anonym

du verkar ha haft det roligt :) / agnes

2009-02-28 @ 18:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0