song of forgiveness

njuter av förlåtelsens visa här today. Det är en lördag i början av januari och tralala. Ronja hörs över alla andra här i sången.medan karlsson viskar med therese somewhere in the background. Den här texten isk. I alla fall så har jag inga planer idag för utom att skriva tof och andas. är riktigt, riktigt myst oj det där skulle vara förut. Det ska stå den här texten är riktigt mystisk. Nu lyssnar jag på någon annastasia-låt som jag typ har lysntt på tre gånger i hela mitt liv. Den är kanske dålig, jag vet inte. Men snart kommer lovet att vara slut och det är riktigt fruktansvärt. Den heter nog where do I belong, den här låten. Fin text it had. Men ja usch. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0