heartbreak town

Ja en fredag full med dixiechickslåtar, flum och onödigt babbel är det idag. Jag har i skolan stått med en elbas om halsen (lyckades göra sönder bandet) och sjungit this´ll be the day that I die, övertygat en flummunge (samma som jag tror jag nämnde igår) om att jag är en vampyr och nästan klunkat hennes blod, nästan strypt Agnes, pratat om shopaholic och kanske haft lektioner. Hemma har jag pratat med en mycket ensam Honey, hon sjöng högt i kökets fina akustik och försökte räkna pengar. Det gick inte alls bra för henne, för hon kunde inte räkna. Det var extremt gulligt må jag säga. Nu avslutas inlägget, samtidigt som låten heartbreak town.

Kommentarer
Postat av: Honey

Jag som verkligen trodde att 23 kom efter... Vad var det? 7 eller 17. Jaja, det är mindre relevant.

2009-05-30 @ 00:50:35
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0