tisdagsmorgonis

Jag lyssnar på we cry här, denna låt gör mig märkligt hoppfull. Jag förstår det ej. Jag har nu bytt låt och utforskar lite Sanna, varför lyssnar jag på skitmusik? Det vet jag inte och bryr mig inte riktigt om det heller fkaitskt. Stavfelen i denna blogg borde faktiskt vinna någon slags award, tycker jag.

Tänkte bara notera att i söndags sågs Johanna Palm i en tidning. Det var en mycket disturibing nyhet och jag ville slå ihjäl tidningen. Det kunde jag inte, tyvärr. Den levde inte. Jag måste också säga att Sanna Nilsen tror på en jävla massa skit. Hur hon orkar kan jag inte svara på. Nu tar även enna låt slut så sakterliga och jag avslutar inlägget med ett rungande godnatt.

Kommentarer
Postat av: sandi

ema, du vara inte bättre än mig stava fel på, jag alltid stava fel du förstå.

johanna palm vara dummer jag hatar honomar..

2009-05-19 @ 11:29:31
URL: http://andyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0