att må skit eller inte må skit, det är the frååga..

Usch, börjar vi detta inlägget med. Jag mår inge bra. Har mini-svininfluensa och feber och mojs. Jag borde gå och lägga mig, men det är ju jättejättetråkigt! Man bara ligger där och..ligger! Hur deprimerande som helst. Aja, har det hänt nåt idag? Naj, typ inte. Har mest gått ut på frågan: ska jag gå hem, ska jag stanna i skol, ska jag gå hem? Samvetet vann så jag var i skolan och dog, och nu är jag hemma och dör istället.:) trevligt, är det. Nu orkar jag verkligen inte ett ord till tyvärr, men..eh, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Äsch, de fina egenskaperna väger över. :D

2009-11-07 @ 13:48:20
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0