I hate this I hate this, you´re not the one I believe in.

Jag ville mest gnälla lite. Jag mår mycket dåligt för närvarande. Varför? Inte en aning. Först fick jag någon sjuk tanke som gick ut på att jag hatar att sova och att jag sover bort hela mitt liv. Att jag missar allt. Helt oprovoserat. Sen tittar jag ned i min papperskorg och inser att jag äter på tok för mycket onyttigheter. Man inser det inte förrän man ser det i papperskorgen. Sen var allting kört och nedåtspiralen faller åt helvete. Jag sitter nu och smsar bort alla mina pengar och typ snälla ge mig kompis. Ge mig, ge mig, ge mig. Pappa och mamma är ute så det blir inget med det nu. Jag känner för att typ gråta ögonen ur mig och min röst är ett minne blått. Fuck it. Men det ågr över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0