not as bad as you thought, but still...

Jag är i skolan och har just haft prov på oregelbundna verbuttryck. Kul. Noot. Men ja nu sitter jag här och utnytjar min rast, alla skriver prov omkring mig. Tyst som en grav är det, fast nej. Folk går omkring och gunnel mumlar och någon andades mycket markant. Nu öppnades dörren och stolar skrapade. Folk yr omkring lite diskret och papper bläddras. Gunnel tar till orda och jag harklar mig. Någons nycklar skramar och en dragkedja stängs. Hjälp, vad de bläddrar. Det här inlägget har en intressekvot strax under 0 och en stavning strax under ig-gränsen. Men, nycklar, sluta nu! Gunnel pacerar med sina välkända skor, kan hon inte bara sitta still en minut eller så? Folk går på löpande band och jag har ont i hand och arm av att skriva. Bara den vänstra..varför? Eh, jag kanske borde sluta. Nu är Agnes klar med sitt prov lät det som. Hoppas det gick well. Nu slutar vi snaart, så då ska jag leava. Agnes mumlar om miljörådet. Hon ska få gå och se en miljöfilm idag den lilla tingesten. Nää, nu får det vara nog..

Kommentarer
Postat av: Honey

Hade jag varit du hade jag sagt till Gunnel att sluta väsnas, och nyckelägaren att lägga undan sina nycklar. Bra idé, va?

2009-10-13 @ 19:07:36
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0