syltkakor<33

Ja, jag säger då det. De äär så goodaa.<33 men jaja, vi går vidare.

dagen började med nationella i matte. det var utmattande, men jag tror att jag klarade mig ganska bra.:D sen kurerade jag mig med att äta myyyyyycket fisk (<33) och sen var det idrott då vi var tvungna att dansa. Jobbigt, men ingen ångest av någon anledning! Fick höra att vi var satanistiskt duktiga av tora. Men hemskt värre ju. Satan, dansa. ack ja.;) och agnes gillade lektionen..o ja..;)

efter flummig engelska och tråkig so kom jaghem. nu ääter jaag syltkakor somsagt.;) nu sitter jag här och diskuterar med älskling. Det är spännande, det här. Tränar på att argumentera. failar jag?;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 agnes gilla dansen ida~

2010-04-22 @ 16:46:22
Postat av: Hannah

jag vet inte. Vet inte vad du menar med argumentera. Jag argumenterar med allt och alla så jag tänker inte på det. Så du var med Agnes iallafall? Jag fattar ingenting. :S Jaja. Lycka till på konserten!

2010-04-22 @ 17:18:45
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0