we kept on walking.

Hajhaj.
Ja, Paris, alltså. Vad ska jag säga om paris? Man bör inte långblogga när man inte må, right? Jaja, vi börjar från början. Från början åkte vi till kastrup och var konstiga, flög till paris och mötte mor där. Vad har vi gjort i paris? Gått. Gått och gått och gått. Myntade ordspråket "vi går lite till så..." som följde oss genom resan. Tjatade om god ost av någon anledning helt randomly (jag hatar ost för övrigt.:D). Har läst en masa vampire diaries som är jättebryvärt. Nu lyckades jag ta bort inlägget, men fick nog upp det igen hoppas jag? Jaja, vad gjorde vi mer i paris^? Åt en massa god mat. Den rulade. Tittade på mtv på tyska. Såg allt man ska se som kyrkor, torn och annat. Mådde ganska mycket. Saknade. Nu orkar vi inte mer paris. tar kanske lite citat. sen ska jag skriva om dagen i ett nytt inlägg. måste spamma bloggen lite.

På kastrup går vi och flummar då Sara böje sig fram och viskar (note: hon menar sofistikerad)
"emmaaa, nu måste vi vara sociala!"

Sara: nu ska vi till paris-tornet..säg inte sååå!
(Sara blev mobbad för att vara schizofren hela resan och vi har permanent döpt om det till paristornet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0