I don´t wanna be freeench!

nu ska jag snabbblogga medans Hannah är och äter. Fast vad jag ska säga vet jag inte, såjaja. jag har pratat med henne i flera timmar om diverse saker, jävlar det var många timmar! tittade på klockan nu. blir ju rädd här. ofta hon äter klockan nio, herregud i himlavalvet som lilla jag säger. det kliar i håret, äsch alltid är det nåt med det här håret som kronglar. underbara hår. undrar hur mycket jag hinner skriva. naw, vilket sött gaypar i min bok. det tog mig hundra år att fatta att de var ihop, och den här bokens slut slutar dåligt som fan. lika stört som i sofies värld, är detta. och nu känner jag inte för och skrive mer, men det kan jag ju lika gärna göra ändå, för nåt ska man ju ta sig för. herregud, alla är störda. emelie verkar ledsen och krister är drygare än drygast. och jag fattar ingenting om vad alla vill med sina liv. johanna är slampig som alltid. spännande bok jao. det klingar från andra sidan sverige och om en vecka och en dag kommer jag itll stockholm. yes I mean it.:D och vet ni? jag kanske får mvg på naturkunskap. minst vg. fatta awesomeness! liksom naturkunskaaap!!! oj, detta blir ju hur pladdrigt som helst. jag önskar mig instälda lektioner imorgon. iallafall instäld idrott, hata hata idroooott. och klockan går, snart ska man ju sova. nej nu orkas inte meeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0