en annan dag, en annan dödssynd

Här har vi en tisdag. Februari så det stänker. Stänker gör det inte, snöar och blåser dock. Snöstorm och grejer.:D

Ja vad har jag gjort idag? Not much to be perfectly honest. Det bästa (enda bra) var att prata med älskling en stund, men nu är hon på någon sång/pianomoj. upprörande! Då måste jag sitta här och låta kinsella hålla mig sällskap. Men det dör man inte av. Det man dör av är hungern. Både den fysiska och den känslomessiga. Eh, ska inte vara så djup idag. Men jag vill stilla min hunger nu med det samma. Kom hem!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vill du äta pp mig eller ville du att din familj sulle komma hem så de kunde laga mat? :D

2010-02-03 @ 11:09:35
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0