you´re not alone. no matter what they told you, you´re not aloooneee!

detta händer inte alltså. Mitt inlägg bara försvann. Fast det stod inget viktigt i det anyway. Stod bara om min kväll. Denna har bedrivits med att inte äta en äcklig paj (försökte verkligen), diska (!) och jobba med Hannahs otroligt tidskrävande födelsedagspresent som jag borde ha börjat med tidigare. Är mycket trött. Har långa naglar. Orkar inte med subjekt. Eller plugg. Särskilt inte teknikarbete. Lyssnar paramore. Är ännu tröttare än för en minut sen. Vill att allt ska fixa det. Fast nej, vill inte att allt ska fixa sig. Är masochist. Hatar systers hörlurar som jag aldrig lämnat åter och som nu breakat lite halvt. Lyssnar nu lily allen. Hatar hennes namn. Avslutar detta konstiga inlägg. Hoppas att det finns kvar. somnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0