och av någon anledning känns allt så jävla bra

Anledningarna är nog många. Att jag sjunger (själv) för första gången på läskigt länge, att jag skriver, att jag är fylld av kärlek, att jag ska till norrköping, att jag missbrukar cola, att världen är en så jävla fin plats och att allt bara är himla bra just nu. Mina tänder ser läskiga ut, jag är maktlös och verkar inte tillhöra jordens befolkning eftersom jag är så olik alla men fuck it jag mår bra förutom min okontrollerbara ilskekänsla som jag får lite då och då som nu alltså. Den är jätteläskig. Det kanske är sån ilska som folk känner annars. Jag vet inte. Jag vet inget om folk och metalica är djupa fast jag gillar inte dem egentligen men de är djupa iallafall. Det går ju. Seriöst jag är så arg att jag knappt kan andas, och det bara för att jag började tänka på lögner. Usch vad de är äckliga, eller inte folken, de är rätt underbara. men lögnerna. de små. Ugh. Nu blev allt lite sämre, och jag funderar på att gå och lägga mig och läsa vakande ögon. S[ den tar slut. Sen ska jag sova och sen ´ker jag och s´nt. nu tänker jag sluta skriva, som ni nog ser eftersom texten slutar...här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0