kommentarsvar+rubrikförklaringar

Jag har glömt förklara vad rubrikerna betyder lately "medicatiooon" handlar om att för att må bra kan man alltid sjunga mycket falskt. det försvann från inlägget. "who are we hating here, and who are we not hating?" är något agnes en gång sa, som vi spann vidare på. Alla vi hatar är:

-miley syrus
-micael jacksson
-alla som gör andra filmer på filmer som bara ska vara en!
-alla grabbar som är taskiga mot alex!(toras..friend)
-södervärnsgrabbarna!:(:( skulle ha skrivit en arg smiley, men ska inte.

sen kommentarer. nej onna, du har rätt. jag låter inte mig själv må bra. det skulle inte du heller, om du var jag. Och nej, jag ska inte till alnön.:o men hannah ska ju det, så då kan jag jobba då, menar jag. det blir ju mest tid så.:) var det mer? nej, jag tror inte det.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Miley stavar sitt efternamn med C, och Michael sitt förnamn med h. Och...aj.

2010-03-14 @ 20:58:01
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Du har ingen aning om vad jag skulle göra om jag vore du. Först skulle jag försöka börja äta, sen skulle jag nog...eh...bli lite uttråkad, faktiskt...sen skulle jag typ erövra din sånggrupp och skrivargrupp och så skulle jag typ terrorisera alla mina (alltså dina) kompisar och typ ge natta för mycket att göra.

2010-03-15 @ 18:26:30
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0