styckeindelat inlägg!

Mitt hår är fortfarande sataniskt
men jag ska tvätta det ikväll.
jag kommer faila grovt på provet imorgon
men så får det bli bestämmer jag.
och jag är hungrig
fast jag åt ordentligt idag
jag kanske inte får komma till onna
på hennes födelsefest
oj, fint skrivit, men ja det suga.
jag blir deprimerad
och måste skriva veckans vän
om folk som inte bryr sig om mig egentligen
men som jag anser vara mina vänner
för att jag gillar att se populär ut.
sen gillar jag att skriva sånt där
så folk tror att jag är sorgligare än jag är.
fast jag gillar inte att hannah inte svarar
på msn och att den här låten
var dålig som stryk och där ljög jag.
stryk är sämre.
jag har inte tid att blogga
så jag ska avsluta nu med att
önska Sara lycka till på intagningsprovet imorgon
för hon sjunger monstruöst bra!
och svara mig heroinsak!
oj, det hade du redan gjort
ursäkta.
aja, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Heroinsak

Eh..jaaaa. Fint inlägg. Och nej, du kommer inte faila på provet. You'll see.

2010-03-22 @ 09:39:48
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0