one two three four five six seven eleven!(seven eleven..:D)

Jag är trööööööööttttttttt. Och jag har pratat engelska typ väldigt länge till och från. 6 timmar eller nåt. Med natta och älskling. har fikat på marthas och pratat i telefon. och ätit. och min blogg börjar bli dryg känner jag. jag bara säger absolut ingenting. men jag kan säga att jag är awesome. föör jag fick vg+ på nationella i matte. så jävla bra är jag så ni anar inte.:D:D och jag är tröööööööttttttt. det har jag redan sagt. låt mig sova, snälle gud.;) typ godnatt alla.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hur många mvg - solar fick du? Jag fick 2.. man behövde 6 för att få mvg.

2010-05-30 @ 13:16:18
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0