somebody save my liiifeee!

Nuuu har jag pratat med älskling och sett så ska det låta. Det förstnämnda ska jag fortsätta med när hon infinner sig från varhonnuär. Vi har haft trevligt och bråkat om en klubba, som vi sedan blev sams om. Det var din klubba onna.:D nu kommer hon, tror jag! hör henne sjunga på avstånd så vi snabbar oss lite. Så ska det låta var fiint. De sjöng anything but ordinary och sparvöga, kevin var med och var söt och fiolen de har dragit in i programmet gjorde allt tusen gånger mer awesome. Jag vann, dessutom. yay me.:D och nu kommer hon! yyyyl, hör man typ. kom nudå! men vad hon segar. Hon kanske inte kommer. böhöhö! Kooom! Komkomkom medan..våååren ännu dröjer sig kvar. nu vill någon nåt. Det var onna. Vad är det nu för en låt hon sjunger? Jag känner igen. Onna alltså, hon ljudklippar. Naaww, det är ju medan du sov! nostalgii! Nu hörs hannah sjunga långt borta igen, kom hon närmare nu? jaaaa nu kommer hon! jaaaa!<33

Kommentarer
Postat av: Hannah

aaawhh..

2010-05-08 @ 15:46:14
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Inte bråka om min klubba!!

2010-05-09 @ 20:27:02
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0