jamen detta var ju kul liksom

Min sista domedag känns just som vad det är, en domedag. jag mår extremt extremt dåligt och det helt utan synbar anledning. jag orkar inte skriva om det ens så jag vet inte vad jag gör det för. jag längtar inte efter nåt och känner inte för nåt. måste skriva lite men jag orkar orkar orkar inte och det känns obra att skriva detta inlägg. jag längtar lit tills jag ska få fika sen fast nej, faktiskt inte. konstigt. och imorgon ska jag med natta och jag ska till skolan imorgon och jag måste hitta en jävla present till agnes o hch jag vet inte vad jag skaa köpa!!!! och det var allt jag hade och säga. snart är det jul. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:3

2010-11-24 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0