eloquence och jag

Ja, alltså, som ni kanske har gissat är ingemar jättesönder och boroken och kanske döende eller död. Jag är ingen doktor så jag vet inte. Fan, detta är svårt.

så i torsdags gick han sönder på bmorgonen men jag klarade mig. umgicks med hannah och hade det allmänt typ trevligt. igår med. Då hade jag även inspark och sprakade på mina vännner. vi hadem iniinspark. jag, anges och tora. vi såg hitta nemo , åt godis, drack cooolaaaa, såg lotta på bråkmakargatan av allt vi kunde se och sov. vi läste även sagor som vi kom på. agnes läste "the rose pettle that wanted to see the world", tora läste "the story of the chokolate bar that wanted to be eaten" och jag läste "the random sotorry", "the story of the new creation"(jesus on the right side of God and gandalf on the left), "the strawberry plant that always lived" and "the sleep star". jag kom verkligen igång!!

Imorse vaknade vi och vi åt croque-monsieur och juise. nu ska jag äta och sen med natta. wish me luck with this frightening new jaws version(11!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

confusion

2010-10-03 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0