jaaaaa!!!!

Haha, typ sådär känner jag mig just nu. Sjunger sönder huset inspirerad av idoltittandet. Alla var bra och musiken var i särklass jätteawesome. fast jag kom fram till att the knife inte borde sjungas seriöst. det är inte kul då, och far höll helhjärtat med. Han tittade med maj! Så sjukt coolt. Ännu collare är att jag just sjöng cowboy take me away i ogiginalversion. Inte för att ni fattar.:D och nu skrålade jag på samson och hade det bra. jag är nöjd. Fast jag blir alldeles slut i hela kroppen av det och angryness är inget ord kära sugarplufmairypojkar. ni kan itne engeeelskaaaa.:D och jag hör inte ingemar just nu om ni undrar. fast han pratar, men jagh ör honom inte. fail ingemar. undrar vem han pratar med. hahahaha så rolig jag är. ingen fattar! Nu lyssnar jag på breakfrast in america. jag kan! kan! kan! på riktigt! han är ju itne ens söt här. hallå! ska han inte bli söt. eh, nej, tydligen inte. förnekar jag det eller vaaad? Jag fattar ingentiing. :D och nu ska jag sjunga lite till, tror jag.:D siao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0