two days of my life

Hai!(är ett löfte)
Igår var det först ingen spanska, så jag jobbade lite med…spanska.;) sedan var det ensemble där vi spelade en jazzlåt, jag fösökte sjunga. Total fail!:D lunchen gick och på både svenskan och engelskan redovisade jag. Först Elin och Evelina med Jakob, och sedan mitt youtubeklipp. Det var trevligt. Sedan fick jag några minuter med älskling innan jag åkte på skrivargrupp, hade trevligt och pluggade en hemsk hemsk massa.:( till ett prov som nu är flyttat.

Imrose var det ingen naturkunskap, så jag umgicks med Anastasia, Evelina, Erik och Viktor. Did that all day, sortah. Vi tittade på youtubeklipp, kom fram till att Anastasia och Evelina är en sigenare tillsammans (A har utseendet och E beteendet) och Viktor misshandlade Anastasia och tafsade på henne och kliade sitt huvud mot hennes sko så han fick ett svart sträck i pannan. Total awesomeness! Vi har också ätit lektioner och haft hamburgare. Fast tvärtom. Det var inte meningen.:D jag ska nu gå och göra viktigare saker. Hai!(är ett löfte)
Igår var det först ingen spanska, så jag jobbade lite med…spanska.;) sedan var det ensemble där vi spelade en jazzlåt, jag fösökte sjunga. Total fail!:D lunchen gick och på både svenskan och engelskan redovisade jag. Först Elin och Evelina med Jakob, och sedan mitt youtubeklipp. Det var trevligt. Sedan fick jag några minuter med älskling innan jag åkte på skrivargrupp, hade trevligt och pluggade en hemsk hemsk massa.:( till ett prov som nu är flyttat.

Imrose var det ingen naturkunskap, så jag umgicks med Anastasia, Evelina, Erik och Viktor. Did that all day, sortah. Vi tittade på youtubeklipp, kom fram till att Anastasia och Evelina är en sigenare tillsammans (A har utseendet och E beteendet) och Viktor misshandlade Anastasia och tafsade på henne och kliade sitt huvud mot hennes sko så han fick ett svart sträck i pannan. Total awesomeness! Vi har också ätit lektioner och haft hamburgare. Fast tvärtom. Det var inte meningen.:D jag ska nu gå och göra viktigare saker.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Aj, men annars. Hur lyckas du förresten dubbelpublicera ett inlägg..i ett och samma inlägg? :O

2010-09-22 @ 15:21:20
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0