det är nåt med onsdagar...

hej!
Ja, onsdagar...är sämst. 5 timmars håla för tredje veckan i rad gjorde inte saken bättre heller, vill jag lova. Men bra saker finns väl...typ. att jag fick fika, det var en bra sak. Tatiana är bra hon. väldigt konstig, men bra.:) och att Hannah ringde mitt i sitt hp-maraton för att hon kom att tänka på vsd och saknade mig. finast.<3 så vi fokuserar på det och inte de dåliga sakerna, okay? För dåliga saker är, ja, dåliga. sjukt dåliga! men nu har onsdagen börjat och jag peppar torsdag, och ja jag vet att jag har sagt att torsdagar är värst men nu har jag ändrat mig. Torsdagar var nemligen värst eftersom jag såg mycket av en viss person (en vis person höll jag på och skriva...yeah right). Men nu har jag upptäckt att jag faktiskt mår mycket bättre av det, för när man inte träffar någon är det väldigt lätt att glorifiera och det gör jag. Därför ser jag fram emot en hälsosam ihågkomning imorgon! hell yeah!:D nej, nu ska jag snart sova underbart som det är.:) jag äslakr att sova! wow, vilka stavfel jag yttrar. de är så fina att jag låter de stå kvar.;) jaja, hejdå och sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0