men emma, allvarligt nu, nu ska du blogga så du måste skärpa dig. förstår du?

blogga, var det ja...vad ska jag säga? ingenting har hänt sedan jag skrev sist, så. har pratat med hannah och agnes, försökt vänja mig vid att saker eskalerar (och det gör de, som fan), sovit, vaknat, ätit, kollat rifftracks (det ska jag fortsätta med) och andats (typ). har ni märkt att allt vesentligt i mina inlägg just nu (vesentligt vette fan) finns i parenteserna? Är inte det lite kul?:) nåja, deth är året är snart slut, en vecka till julafton. helt sjukt fort tiden går. mer än två veckor sen december startade. snart tre månader sen allt gick käpprätt åt helvete. käpprätt, roligt ord. nejmen om man skulle skicka en dikt till sin andra blogg eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rent logiskt sätt är det en omöjlighet att saker och ting skulle kunna "eskalera" då detta skulle innebära att dessa saker har en egen förmåga att röra sig, och påverka sin omgivning utöver det faktum att de finns.

2011-12-17 @ 17:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0