men godmorgon då folk

men jaha då är det torsdag, men mer ofarlig än torsdagar i regel brukar vara. dock failade min morgon lite redan från början men det får bli bra. men jag har liksom kommit in i en ny fas. ...hur konstigt lät inte det? men det är ju så! julen behövs i år, det ska jag säga er. jag har aldrig behövt något så intensivt som jullovet i år. vad säger min inre demon om saken? "neeeeeeej inte jullov snälla inte jullov!!!" ungefär...

men okay, säg något muntert nu emma lilla. ...ensemblerep snart! yaaaay! ...inte riktigt kanske men jaja. och ingen idrott idag...tror vi. men vi vet fan inte längre. xD och så vet jag inte vad som mer är muntert. men tyst med dig, inre demon! att jag kan träffa en viss person idag räknas inte som muntert din jävla gås! okay jag blir mer och mer galen för varje dag. vänj er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0