a chick in the chair! Who´s the chick in the chair? I´m the chick in the chair! Yay!

Naaaeee, det första jag ska göra i inlägget är och lyssna på bittersweet. trodde ni va! jag bytte till haunted direkt. Vilken, kan man undra, och det är en ganska logisk undran eftersom jag har tre stycken (hur det nu gick till). det var lilla swift jag menade. vad vaggviseish den här låten är när man itne klämmer i som satan. inte för att han brukar klämma i sådär hiskeligt ofta. undrar om han någonsin har sjungit, egentligen. kan verkligen inte tänka mig det. men jag kan i och för sig inte tänka mig honom äta heller. jag menar...tänk bort filmerna. tänk satan som han är i mina böcker, ifall ni vet hur det är. tänk er hur han sitter och äter en helt vanlig måltid. så jävla störd tanke½! och...naaaj! det är någon som har öppnat igen! nästa gång någon öppnar mitt fönster så får jag psykbryt och slår ihjäl någon till ett skrik av "de djävlarna ska skjutas!" i sann allt som är ditt-stil. oj, vad de ska ångra att de öppnade mitt fönster! det hade varit jättekul. I alla fall utom ett, min rubrik kan framstå som en aning...suspekt. men det är det också, så. det är en liten monolog jag höll idag, läsandes ur tof. när jag inte känner igen någon random rad blir jag upprörd, och det gjorde jag inte där. men det var nog ändå emma som var flicka ni stolen, och jag tror det var den enda romantiska scen emma och satan någonsin har jag läste ur. fast de har väl någon mer kanske. när hon ligger i hans famn och de pratar om twilight, fast det är mer ta-hand-om-och-trösta-scen. ofta han tröstar med twilight! som han känner oss. :D nu kom cowboy take me away, passande på två sätt. för det första hörde jag nyss cowgirl & the dandy, och för det andra kopplade jag ju den till satan förr. och när jag skriver det blir det stan hela tiden. liksom...stan shunpike. niiiceee.:) nej, vadå meningslöst inägg detta var. mina chips är goda, och det blåser in på mig. kan inte alla bara låta mitt jävla fönsterhelvete vara stängt? Liksom...ja, de kan få hata hur äckligt mitt rum är. men de behöver ju inte vara där, så det skadar inte dem. sjukt trött blir jag. nu så känner jag att klockan är mycket mer än vad den är, så jag funderar på att gå och lägga mig inom någon timme och läsa i min jättejobbiga och frustrerande bok. som jag kinda lovar.:D alltså, itne lovar utan...lovear. ;) nästan alla låtar som dyker upp i mi spellista har jag redan bläddrat förbi, så jag antar att jag bläddrar för mycket. och till ljudet av...nej jag kan inte sluta till en så halvbra låt. äsch, better than revenge får det bli jag slutar med. till ljudet av den säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0