these are the words that I´m never gonna say again

Bluntie låter väldigt ledsen här. fast den här låten är bland albumets bästa. Det innehåller inte allmänt äckliga optimistiska grejer och han ylar itne om sex i den. det...ska han aldrig göra. jag låter som hannah gjorde förr! *gömma mig under en sten* men jag älskar den bloggstilen. det är ju bara att låta en massa ord rinna ur en. de bara faller. Henne har jag pratat med idag, Hannah alltså och även onna. vi har löst stockholmslogistik och nu är biljett bokad dit!<33 ja, jag borde ha gjort matte men det löser sig! och jag ska väl spela lite gitarr, ångest, och sen sova. nu föder dolly parton barn. nej, det har hon redan gjort. barnet var dött dessutom. godnatt barn.:( några sjunger opera bakom. sånt är jättespännande. när mina hörlurar dampar hörs allt lite mindre, men ibland tas bara sångstämman bort helt och musiken är normal. och stämmorna. dock blir later on, som annars bara är i en hörlur, i stereo då. sjukt konstigt. nae, det får vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0