the pudding dictator

jag har nu sett hp3 och varit oförskämt jobbig. om jag bara hittade någon som är lika nördig som jag, på samma sätt. någon som inte blir sur på mig och säger "sluta berätta vad du har läst i dina fanfictions". men hej det är en ganska viktig del av mitt liv. och vet ni vad jag har insett? det. är. fullt. normalt! vet ni vad som också är fullt normalt? crushes. alla har dem. alla. och så länge man inte blir störd av det (som jag), så är det hälsosamt och helt okay. och det är fan dags att jag accepterar det. jag kommer förmodligen alltid ha ett konstigt band till sirius black och tycka snape är jättesöt (och må dåligt av att skriva efternamnet sådär). men det gör min syster också. och stella, agnes syster. go her, by the way! she likes me. children hate me, but she likes me! I am happy! men hursomhelst...så är det awesome. och rubriken är från en fanfic men syftar på att jag åt chokladpudding denna fina afton. yaay.:D godnatt! (ja jag är trött, så sova ska jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0