international breakdown day*!

det är det idag, glömde jag ju att säga. och det är inte lite awesome! jag har firat med att äta två frukostar, en lunch och pringles. allt för att undvika hunger inför den läskiga maten ivkäll, eftersom vi får gäster. och att skriva ikväll är seriöst omöjligt, det lir ivkäll. yay,liksom. lir, dessutom, inte blir. mvg.:D jaja, vi ska äta någon kycklingsmoj. det känns mindre bra det, yes. men jaja klockan går, och idag har jag nostalgiat mig och tänkt lite på människors konstighet. om detta vore 2008 hade jag skrivit ett nytt inlägg om det, men det gör jag inte. det jag har tänkt på är relasionerna vi har. vad de egentligen byggs på. intetsägandehet, förhoppningar och nostalgi. man minns, och man hoppas på lika bra tider. men man vet inte riktigt hur man ska uppnå det. inte jag, iallafall. jag måste chansa. hela tiden. det är så himla mystiskt egentligen. och jag bidrar ju inte till att det blir kul, heller. kommer på de där sakerna som blir så rätt. det har nog inte hänt en endaste enda liten gång i hela mitt liv! nu ska jag sluta gnälla som en tomat (tomat är det nya anka, lev med det) och tänka på bra saker vilket jag gör nu. eller ksriva i min boook kanske ja det borde jag göra. fy mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssna på David Choi Ems! Låten "Deserve to be".

God I was surprised when I heard him...

2011-03-19 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0