I´m a freak, and this is where I die

rubriken kommer ifrån "please come for me" och är en sån mening som bara fastnar i själen för alltid. det är en så sjukt gripande scen. hursomhelst så är det nu måndagsmorgon och jag tänkte att det var lika bra att sätta mig vid datorn istället för att ligga i sängen.:) sooo...igår tog jag ut min låt på gitarr! eller snarare hittade jag var kapon (vägrar att det heter ett kapo, vägrar) så jag kan spela med mina minimala kunskaper. detta ledde även till en plankning av onnas tåglåt som jag alltså nu också kan spela! det var inte så svårt. xD och jag showade off mitt fingerspel för mor. hon blev mycket imponerad. :D annars läste jag mest och togade det lugnt igår. nu är det måndag, och vi ska försöka fånga ängelen på ensemblen uuuuuusch rädda mig lite? :( men jag kan låten iallafall. bra av mig. har jag tränat? ofc not. annars är det mest jättetråkiga lektioner idag. jag är lite rädd som jag alltid är över hur det kommer bli med allt folk. varje dag är en ny dag yah know. ;) nej, nu måste jag läsa lite mer! missbrukare? jag? neeeejjjjj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0