och så slutar det med ödleskit...

haaiii!
igår var en konstig dag. vi försökte fånga ängeln, jag var jobbig, jag åt choklad och blev jobbigare och jag gillar helt enkelt inte mig själv den här perioden. jag vet inte vad det är med lilla mig.:( skrivargruppen var fin och där kom rubriken ifrån, dessutom en massa utrop som "yrla!" vilket faktiskt makar enden sence egentligen...

jag vill avsluta detta wasteade inlägget med att prata lite om a very potter musical. först måste ni titta på spegel-scenen, för den är jättefiiiin! jag älskar den och sirius är med för enda gången tror jag och han är jättesöt! från en grabb till en annan...growl. nejmen satan är inte ens rolig. det som dock är roligt är hans konstanta öppningsreplik. "what the devil is going on here?" och de vet inte ens om att det är jätte-jätte-jättekul!:D så awesome! nu ska jag gå, iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0