jag ska försöka strukturera. okay?

hai!
så, förlåt. men mina dagar just nu är mer fragment än vad de är dagar. men jag ska försöka, och just denna dag började med kör. vi sjöng där hysteriskt högt och hade det typ bra. fast jag var fail, men jag bryr mig inte.:) sedan såg vi på en konstig film på kulturhistorian, och sen hade vi mördande tråkig engelska både före och efter lunch. och sen matte. bleee.

sen pratade jag en massa med onna, som är typ bäst i världen ibland. <333 sen åkte jag och såg crazy stupid love med Sara, Elvira och Lisa. Där blev jag namngiven "extring" och filmen var...crazy, stupid, and I loved it.:D ska skriva något litet citat, och sen sova bort min helg som Vera uttryckte saken.

Elvira: ...och så åkte du till Malaysia mitt i veckan...
jag och sara: tansania.
elvira: jaja, afrika som afrika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0