I love paris in the rain

haii!
nu sitter jag och hör Hannah sjunga dashboard och gnälla över sin nasala röst. nu skrev jag så högt så jag hörde inte att hon sa att hon älskade mig. xD nu sjunger hon fray iställe. bra låtere, för hon ha sångdag. jag har också sjungit, hör och häpna, på sångcirkeln vi hade med onna. men varför övergav hon refrängen? jaha, hon kanske typ äter sin mat. man brukar göra det med mat. jaja...

jag har idag minsann sett "midnight in paris" med pappa på bio. vi åt pizza på mårtens, fast vi skulle ha gått till ming palace :(, och sen såg vi alltså filmen (nääähääää). nu missade Hannah tonen, säger hon. vi tyckte iallafall om den. den var skiiiiiiitbra. hade precis den där fina känslan som jag älskar och var lite lagom oväntad utan att vara oförutsägbar. för det där makar sence. och vad sjunger hon nu? jahaaa, hon sjunger ever you every me. som inte borde heta så! det makar iiiiiingeeeen sence det heller! nu kanske jag ska sluta yra, så godnatt kära och kom ihåg; stolar är också farliga! de kan stickas! folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0