if you´re all that you´re cracked up to be, Sylvia come and sit with me

Så går meningen jag nyss försökte sjunga, men jag harklade mig lika vackert som tanten jag brukar åka med om morgnarna. jag klarar knappt av henne. hon har liksom konstant slemm i halsen som hon rosslar runt och hostar och pratar så man tror att hon är uppstånden ur en av mina mardrömmar eller någonting. för sånt har jag verkligen svårt för. uuuusch. tyck synd om mig, för typ alla jag åker med är gamla cenila tanter. förutom igår för då åkte jag med joakim! läraren på katte alltså. men jag vill åka med rickard någon dag! det är ju typ mitt enda hopp om att träffa honom. oj vadå dramatiskt. "mitt enda hopp" ;) men jaja om typ 20 minuter ska jag ta mig till skolan och ful äckelkör. jag hatar kör just nu. massamycket. men jaja, nu ska jag väl avlägsna mig tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0