när inget funkar, då bloggar man

ja, min spanska funkar iiiinteeee. jag fattar inte vad det är för fel.:( så istället så bloggar jag. ja vad har hänt idag? Jag har haft ensemble, där vi spelade dark places och den blir riktigt bra och riktigt random, vilket alla skyller på mig för...av någon anledning?:s jag gör ju iiiingentiiing. och ja, sen har vi haft svenska där jag skrev en koppling mellan oidipus och glamor...whaaaat. :D och sen vare engelska, hamburgare (<3333) och håla då jag satt och hängade i arbetsrummet, pratade med Hannah och läste för lite spanska. och här är jag nu. får komma härifrån om en halvtimme! yaaay!:D 40 minuter har redan gått av denna lektion, och jag vill hem. fast till vad vet jag inte riktigt. xD men jaja, livet leker, iallafall om man ser det från ena sidan. å andra sidan är allt massa omständigt. men jag har bestämt mig för att det inte är någon mening med att tänka på saker som är jobbiga, utan de kan vara jobbiga utan att jag blandar in mig själv. om ni fattar. och det är kallt här, och tyst är det också. och någon säger ett man inte kan skicka ut mailet tio i två. men det hade någon gjort, vilket grabben verkar missnöjd med. en dörr knarrar där ute, och nu tror jag att Josefine insåg något mindre trevligt. hon blev alldeles förfärad. xD men om man skulle ta och gå?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0