vandalising the gothic non-swedish king

jag tänkte nu spendera lite av min kulturhistoria med att blogga. kul va?:) vi pratar om rom, och idag på matten såg vi en jazzkonsert där de spelade dejlig rosa. fiiint.:D jag har också ätit lunch (fiiiisk in my heaaartxD) och då pratat med viktor och aron om att ramla ner och dö, elgljud och brutna ben. och nu glöms skrivkonsten bort, säger nils! och man slutar använda pengar! omg! medeltiden är sämst. detta är ju det bästa sättet att anteckna på eller hur? så kan alla lära sig om the middle time. xD man börjar byta igen. yay. men alltså tänk om detta händer nu? om bönderna tar över? (vill inte antyda att bönder inte kan skriva/byteshandlar, men han sa just att det blev landsbygd) liksom, om bonde söker fru tar över alla andra program och så blir vi överfallna av bönder! och jycklare, pratar vi nu om. fioler!!! yay medeltiden! jag var jycklare när vi jobbade om medeltiden i mellanstadiet. man gjorde massa vettiga saker. och...oj. nu satte han på en medeltida halleluja-kör. helt plötsligt! de låter jätteledsna. hej solist i kören. sånt här hade jag aldrig kunant lyssna på! det låter arabiskt. eller så låter han som ett instrument. vad snyggt kören kom in! ooooooooooooo sjunger de, och så var det slut. gregoriansk sång var detta, och detta måste varit tråkigt. stämmor är syndiga! whaaat? och allt är massa kristet. heil jesus på medeltiden. vet ni, jag ska börja anteckna såhär, fast i word. för det är nog ingen som vill läsa mina anteckningar. domkyrkan är romersk, och jag tänker bara på linnsie när jag tänker på domkyrkan.<3 och jag ska vara i skolan till typ hur sent som helst idag och imorgon för konserten. yay. men jaja, hejdå allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0