jag mobbar inte folk, jag bara skrattar åt dem

hi!
Ja, idag började dagen ganska sämst. mådde ganska dåligt på gemun och idrotten, då jag faktiskt tränade ordentligt för en gångs skull. eller försökte. åt sen lunch och hade svenska, av någon anledning. vi hade sen ingen historia så jag, elin och linus gick och åt pizza bara för att vi är impulsiva. eller jag var sällskapshora, för jag var icke hungrig. vi analyserade linus personlighet bland annat, och kom fram till att följande konversationsmodell faktiskt stämmer:
linus: vad roligt detta ska bli!
jag eller någon: ska det?
linus: nej, det ska bli hemskt!
obs: ingen överdrift. xD vi pratade också om folks utseende, efternamn, matchmaking och annat kul. jag höll mig nästan ickeobsessande! yay me!

sen var det körrep där jag stiftade bekantskap med en random tjej vid namn ylva och hennes kompis, for no aparent reason. trevligt.:) kom sen hem, åt laxburgare (faktiskt helt okay) och sitter nu och läser och tar det lugnt. ska nog stirra surt på mitt piano en stund nu. I do that a lot.;) rubriken är för övrigt från syster.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0