oh joy!

positiv dag of doom! inte. vaknade ur en fantastisk jävla dröm och gick upp och mådde skit. kanske inte direkt men ändå. typ. har mest läst, legat eller suttit, existerat. gjort efterblivna saker, saker jag borde ha vetat bättre än att göra men självbevarelsedrift just ain´t my thing. men imorgon är det måndag. jag älskar måndag. inte som tisdag, absolut inte, men ändå fint. jag ska mixa, lyssna på gitarrerna och vara glad. oh yes. inte tänka på mina äckliga sms. tre stycken. tre jävla sms. på engelska. helt normala fucking sms som det visst var något fel på då tydligt för några svar fick man fan inte. vänner ska väl få smsa varandra kunde man tänka sig. fuck it, nu ska jag hämta konstiga masariner för jag måste äta. det är konstigt, för jag äter inte så mycket annars. liksom...mår jag skit så slutar jag hellre äta än vad jag tröståt. men nähä. well, nu ska jag sluta gnälla. godnatt kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0