random useless stuff

inatt drömde jag att jag var gravid. vem var pappan, kanske ni undrar? ...ett tåg. jag fattar inte heller hur det gick till. ingen trodde på mig...förståår inte varför. ;) fick dock aldrig barnet, utan var typ i tredje veckan eller nåt. fattar inte ens hur jag visste att jag var gravid. det var väldigt länge sen jag drömde om det, faktiskt, brukade göra det lite hela tiden förr i världen. oftast drömde jag att jag fick alldeles för små barn. :s
 
tortelini har bland den mest vidriga konsistensen någonsin. *shiver* och min syster köpte två paket. "de var på extrapris!"...kay...if you say so.
 
som trettonåring var jag full av catchfrases och djupa tankar. svarade på en frågelista och på frågan om hur min drömprins var svarade jag "någon snäll som inte är dum i huvudet". fucking klockrent! och väldigt träffsäkert, när det kommer till mig...faktiskt.;)
 
som sextonåring (eller jag var bara femton då förresten, men jag skulle bli sexton) var jag dock inte lika insiktsfull. då uttalade jag mig såhär:
"lycka ger bara skit. jag vet inte vad för lycka du har upplevt, men ju mer man älskar någon, desto mer ont gör det."
...the fuck is up with that? jag var verkligen som en helt annan människa. I am speechless... men då drömde jag iallafall inte om att bli gravid med tåg...

Kommentarer
Postat av: vispen

Beror väl på hur man ser det, tycker att det gör oerhört ont att älska och det har börjat göra ondare med tiden, vilket både är positivt och negativt. Det hade förmodligen inte gjort lika ont om jag inte haft ett distansförhållande men nu gör det det och det är jobbigt när man kan träffa sin kära högst två gånger i månaden... Klart att ens drömprins ska vara snäll:D

2012-08-18 @ 16:35:39
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0